ביידן נתניהו : נתניהו ברך את ביידן על ניצחונו מכיר אותך כחבר גדול של ישראל מדיני ביטחוני הארץ : ראש הממשלה אמר לביידן שהקשר המיוחד בין ישראל לארהב הוא נדבך יסוד בביטחונה של ישראל ובמדיניותה, השניים סיכמו להיפגש בקרוב | נשיא המדינה:

ביידן נתניהו : נתני×"ו ×'רך את ×'×™×™×"ן על ניצחונו מכיר אותך ×›×—×'ר ×'×"ול של ישראל מ×"×™× ×™ ×'יטחוני ×"ארץ : ראש הממשלה אמר לביידן שהקשר המיוחד בין ישראל לארהב הוא נדבך יסוד בביטחונה של ישראל ובמדיניותה, השניים סיכמו להיפגש בקרוב | נשיא המדינה:. ההודעה שהוציאו בלשכת נתניהו הדגישו דברים שבבית הלבן העדיפו לנסח אחרת. אומרים שההיסטוריה חוזרת על עצמה, אולי בעוד ההפגנה הפמיניסטית צעדת השרמוטות בתל אביב(צילום: גנץ עקץ את נתניהו ומאר: לוח דירות למכירה יד 2, דירות בפרויקטים חדשים ותמ״א 38, דירות להשכרה, וכל המידע על מחירים, תשואות, חינוך, שכנים ועוד. ראש הממשלה הנימין נתניהו בירך את ג'ו ביידן לאחר שהושבע היום (רביעי) אחר הצהריים.

אין לנו ספק, שתחת הנהגתך ארהב מחויבת לביטחונה ולשגשוגה של ישראל. גנץ עקץ את נתניהו ומאר: נתניהו ציין כי מדובר היה בשיחה ידידותית והזכיר את ההיכרות הוותיקה האישית, ביידן נמנע מכך, ודיבר רק על המחויבות הוותיקה שלו לישראל. ביידן ניצח, רהמ נתניהו בירך | הצטרפו לשידור עם גולן וענת >>. נפתחה 01:30עו״ד גונן בן יצחק, ממובילי המחאות נגד נתניהו, מאשר הבוקר:

×'×™×™×
×'×™×™×"ן לנתני×"ו מצפ×" לראות ר×'×™×¢×" ×'לחימ×" ×'×¢×–×" ×"יום וואל×" ×—×"שות from img.wcdn.co.il
נחזור בקרוב, זאת ממשלת רעננה מרעאנה. ביידן אמר לנתניהו כי הממשל לא יוכל להמשיך לאורך זמן להעניק תמיכה וגיבוי למבצע הישראלי בעזה, תוך שהוא מדגיש לחצים גוברים מצד הקהילה הבינלאומית והקונגרס. לפיד הוא האחרון משרי הממשלה החדשה שמיהרו להבטיח לממשל הנשיא ג'ו ביידן בוושינגטון ליישר אתו קו. השיחה הייתה ידידותית וחמה ביותר ונמשכה כשעה. נתניהו מנסה להקדיח את האווירה ביחסים עם ארהב. ג'ו, יש לנו קשר אישי ארוך וחם כמעט 40 שנה, ואני מכיר אותך כידיד גדול של ישראל. בזמן כהונת טראמפ זכתה ישראל ליחס באמת יוצא דופן בכל קנה מידה. ביידן שמח לשוחח עם הנשיא הישראלי שאמר לו:

אחרי שעות רבות של עיכוב:

אין לנו ספק, שתחת הנהגתך ארהב מחויבת לביטחונה ולשגשוגה של ישראל. לפיד הוא האחרון משרי הממשלה החדשה שמיהרו להבטיח לממשל הנשיא ג'ו ביידן בוושינגטון ליישר אתו קו. נתניהו מנסה להקדיח את האווירה ביחסים עם ארהב. לגבי המגעים שלו עם נתניהו להפסקת אש אמר ביידן: ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה בירך את ג'ו ביידן ללא ההתייחסות לזכייתו בבחירות לנשיאות: המועצה הארצית לתכנון ובנייה, צפויה לאשר תכניות התיישבות אחרונות בהתנחלויות באיוש, לפני כניסתו של נשיא ארצות הברית הנבחר, ג'ו ביידן , לתפקיד. בהודעה מטעם ראש הממשלה על השיחה עם ביידן, נמסר כי הברית עם הידידה הגדולה ביותר עודנה חזקה: אומרים שההיסטוריה חוזרת על עצמה, אולי בעוד ההפגנה הפמיניסטית צעדת השרמוטות בתל אביב(צילום: ביידן אמר לנתניהו כי הממשל לא יוכל להמשיך לאורך זמן להעניק תמיכה וגיבוי למבצע הישראלי בעזה, תוך שהוא מדגיש לחצים גוברים מצד הקהילה הבינלאומית והקונגרס. השיחה הייתה ידידותית וחמה ביותר ונמשכה כשעה. גנץ עקץ את נתניהו ומאר: סנדרס מתח בעבר לא פעם ביקורת על מדיניות נתניהו והשווה בכנס של ועידת ג'יי סטריט בחודש אוקטובר בינו לבין דונלד טראמפ. במהלך כנס של שאלות ותשובות באייווה, שבה יחלו הפריימריז בפברואר, תיאר ביידן את ראש הממשלה בנימין נתניהו, כמנהיג לא מועיל וימני קיצוני, בזמן שהאשים את מנהיגי הפלסטינים בליבוי הסכסוך וברדיפת יהודים.

לפיד הוא האחרון משרי הממשלה החדשה שמיהרו להבטיח לממשל הנשיא ג'ו ביידן בוושינגטון ליישר אתו קו. לגבי המגעים שלו עם נתניהו להפסקת אש אמר ביידן: הוא יודע שאני חושב שמה שהוא עושה זה שערוריה. ביידן שמח לשוחח עם הנשיא הישראלי שאמר לו: כחבר ותיק של מדינת ישראל, אתה יודעת שחברותנו נעוצה בערכים.

×'שונ×
×'שונ×" מכולם נתני×"ו לא ×'ירך את ×'×™×™×"ן כיכר ×"ש×'ת from s1.kikar.co.il
בהודעה מטעם ראש הממשלה על השיחה עם ביידן, נמסר כי הברית עם הידידה הגדולה ביותר עודנה חזקה: ביידן ניצח, רהמ נתניהו בירך | הצטרפו לשידור עם גולן וענת >>. במהלך כנס של שאלות ותשובות באייווה, שבה יחלו הפריימריז בפברואר, תיאר ביידן את ראש הממשלה בנימין נתניהו, כמנהיג לא מועיל וימני קיצוני, בזמן שהאשים את מנהיגי הפלסטינים בליבוי הסכסוך וברדיפת יהודים. 10:49‏זה מה שחיכה הבוקר לשוטרי תחנת פ''ת. ראש הממשלה הנימין נתניהו בירך את ג'ו ביידן לאחר שהושבע היום (רביעי) אחר הצהריים. בישראל יש מחלוקת האם ביידן מבייש את נתניהו או שפשוט צריך להתרגל לזה שהנשיא החדש הוא לא טראמפ ושאפשר לשכוח מהקרבה האינטימית בין שני המנהיגים. בזמן כהונת טראמפ זכתה ישראל ליחס באמת יוצא דופן בכל קנה מידה. סין חייבת להתנהל בשקיפות באשר למקור נגיף הקורונה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה בירך את ג'ו ביידן ללא ההתייחסות לזכייתו בבחירות לנשיאות:

בהודעה מטעם ראש הממשלה על השיחה עם ביידן, נמסר כי הברית עם הידידה הגדולה ביותר עודנה חזקה: ביידן אמר לנתניהו כי הממשל לא יוכל להמשיך לאורך זמן להעניק תמיכה וגיבוי למבצע הישראלי בעזה, תוך שהוא מדגיש לחצים גוברים מצד הקהילה הבינלאומית והקונגרס. נתניהו מנסה להקדיח את האווירה ביחסים עם ארהב. נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נפגש עם. אני רוצה לפתוח בברכות לג׳ו ביידן ולקמלה האריס. לגבי המגעים שלו עם נתניהו להפסקת אש אמר ביידן: אחרי שעות רבות של עיכוב: אומרים שההיסטוריה חוזרת על עצמה, אולי בעוד ההפגנה הפמיניסטית צעדת השרמוטות בתל אביב(צילום: על ירושלים אמר ביידן כי. נתניהו אמר כי הוא מצפה להרחיב את השלום בין ישראל לעולם הערבי ולהתמודד עם האתגרים המשותפים • ריבלין מברכים את אמריקה: ג'ו, יש לנו קשר אישי ארוך וחם כמעט 40 שנה, ואני מכיר אותך כידיד גדול של ישראל. ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך הבוקר (ראשון) את ג'ו ביידן על זכייתו בבחירות לנשיאות ארהב. גנץ עקץ את נתניהו ומאר:

ביידן אמר לנתניהו כי הממשל לא יוכל להמשיך לאורך זמן להעניק תמיכה וגיבוי למבצע הישראלי בעזה, תוך שהוא מדגיש לחצים גוברים מצד הקהילה הבינלאומית והקונגרס. נתניהו אמר כי הוא מצפה להרחיב את השלום בין ישראל לעולם הערבי ולהתמודד עם האתגרים המשותפים • ריבלין מברכים את אמריקה: ברכות ואיחולים, ג'ו ביידן וקמלה האריס. כחבר ותיק של מדינת ישראל, אתה יודעת שחברותנו נעוצה בערכים. אין לנו ספק, שתחת הנהגתך ארהב מחויבת לביטחונה ולשגשוגה של ישראל.

×'×™×™×
×'×™×™×"ן לנתני×"ו מצפ×" לראות ר×'×™×¢×" ×'לחימ×" ×'×¢×–×" ×"יום וואל×" ×—×"שות from img.wcdn.co.il
הוא יודע שאני חושב שמה שהוא עושה זה שערוריה. השיחה הייתה ידידותית וחמה ביותר ונמשכה כשעה. ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה בירך את ג'ו ביידן ללא ההתייחסות לזכייתו בבחירות לנשיאות: ביידן שמח לשוחח עם הנשיא הישראלי שאמר לו: בישראל יש מחלוקת האם ביידן מבייש את נתניהו או שפשוט צריך להתרגל לזה שהנשיא החדש הוא לא טראמפ ושאפשר לשכוח מהקרבה האינטימית בין שני המנהיגים. לוח דירות למכירה יד 2, דירות בפרויקטים חדשים ותמ״א 38, דירות להשכרה, וכל המידע על מחירים, תשואות, חינוך, שכנים ועוד. אין לנו ספק, שתחת הנהגתך ארהב מחויבת לביטחונה ולשגשוגה של ישראל. ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב עם נשיא ארהב ג'ו ביידן.

אחרי שעות רבות של עיכוב:

המועצה הארצית לתכנון ובנייה, צפויה לאשר תכניות התיישבות אחרונות בהתנחלויות באיוש, לפני כניסתו של נשיא ארצות הברית הנבחר, ג'ו ביידן , לתפקיד. אין לנו ספק, שתחת הנהגתך ארהב מחויבת לביטחונה ולשגשוגה של ישראל. נפתחה 01:30עו״ד גונן בן יצחק, ממובילי המחאות נגד נתניהו, מאשר הבוקר: ראש הממשלה אמר לביידן שהקשר המיוחד בין ישראל לארהב הוא נדבך יסוד בביטחונה של ישראל ובמדיניותה, השניים סיכמו להיפגש בקרוב | נשיא המדינה: ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה בירך את ג'ו ביידן ללא ההתייחסות לזכייתו בבחירות לנשיאות: משרד ראש הממשלה מסייע לפעילות ראש הממשלה ומתאם פעולות בין משרדיות בתחומים שונים, לפי החלטות הממשלה וסדרי העדיפויות שקובע ראש הממשלה. כחבר ותיק של מדינת ישראל, אתה יודעת שחברותנו נעוצה בערכים. השיחה הייתה ידידותית וחמה ביותר ונמשכה כשעה. לפיד הוא האחרון משרי הממשלה החדשה שמיהרו להבטיח לממשל הנשיא ג'ו ביידן בוושינגטון ליישר אתו קו. סין חייבת להתנהל בשקיפות באשר למקור נגיף הקורונה. הוא יודע שאני חושב שמה שהוא עושה זה שערוריה. אומרים שההיסטוריה חוזרת על עצמה, אולי בעוד ההפגנה הפמיניסטית צעדת השרמוטות בתל אביב(צילום: ביידן שמח לשוחח עם הנשיא הישראלי שאמר לו:

לגבי המגעים שלו עם נתניהו להפסקת אש אמר ביידן: ביידן. אני רוצה לפתוח בברכות לג׳ו ביידן ולקמלה האריס.

Posting Komentar

0 Komentar